Direktlänk till inlägg 5 september 2009

Nya skor.

Av £la - 5 september 2009 15:15

Japp, idag har vi köpt nya stövlar åt mig. Dom är skit snygga. Knäppte kort på dom också som jag ska lägga ut här på bloggen. Vi skulle bara titta, för pappa skulle köpa gummistövlar till hans tjej, men det var inget som dög för henne och sen hittade jag mina stövlar. Så då kollade vi på dom och då frågade pappa mig om jag ville ha dom nu istället och då sa jag att jag vill det. Så han sa att han kan betala dom åt mig så får jag ge pengar till honom sen. Har ju pengar på banken som jag tror att pappa kan föra över till hans konto. Efter vi hade handlat stövlarna åt mig så åkte vi vidare till farmor    för hon skulle ha hjälp med att fram kalla bilder på fujifilms hemsida så då fick pappa hjälpa henne med det och jag satt och kollade i olika fotoalbum. Mycket gamla kort på mig och mina syskon såg jag att hon hade, men iof så har jag typ sett korten tusen gånger. Brukar alltid kolla igenom korten när jag inte har något och göra där då pappa hjälper henne med datorn. Sen åkte vi vidare till sportaffären jag och pappa då. Hittade ingenting och pappa skulle kolla på en 50 års present till en kompis till honom som ska ha 50 års present nästa fredag så då får jag vara ensam hemma ett tag. Han tänkte köpa ett fiskespö då.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av £la - 6 september 2009 15:40

 Lägger in lite bilder på mig, Emma och Emilia tillsammans. Detta var skolavslutningen 2005. Vi gjorde regnbågensbarn. Fick dom här bilderna av en kompis på msn.. Världens bästa Emma & Emilia! Jag älskar er!  Glöm aldrig att jag är eran Ela! Ni är m...

Av £la - 6 september 2009 15:17

 Jag är så glad för att jag har er Emma, Emilia och Madde. Ni betyder så otroligt mycket för mig och gör så att jag orkar mycket med mitt liv, fast det inte är så lätt ibland. Vi har alltid så kul tillsammans och kan skratta mycket ihop. Emma, jag vi...

Av £la - 6 september 2009 11:48

Saknar Maria så fruktansvärt mycket. Vill ha det som förr. Vill ha henne här med mig, vill att hon ska vara med mig, bara le och skratta som hon alltid gjorde. Önskar jag kunde gå ner till hennes lägenhet och bara va med henne. Och bara känna att jag...

Av £la - 6 september 2009 09:23

Japp snart är det 1 år mellan mig och Robin, om 13 dagar. Vart fan tar tiden vägen egentligen? :) Jag tycker att vi blev tillsammans igår ju. Tiden går verkligen fort så man hinner knappt med något känns det som. Ska ju bjuda klassen på tårta sen, ve...

Av £la - 5 september 2009 18:37

Ja idag är det ett halvt år sedan min faster Maria gick bort från mig. Saknar henne så förbaskat mycket. Allt är så overkligt. Kan liksom inte förstå att hon verkligen har gått bort från mig. Hon fanns ju som stöd varje dag för mig då hon levde, vi r...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards